letni letni
211
BLOG

Miłośnicy kóz wciąż w modzie

letni letni Polityka Obserwuj notkę 1

To straszne, że moja notka sprzed półtora roku jest wciąż aktualna. Nie pozostaje mi nic innego jak ją zacytować. Tylko z niewielkimi zmianami.

* * *

Ze zdziwieniem zobaczyłem dziś na stronie głównej Salonu24 jedną z notek o super modnym i klikalnym temacie jakim jest zagrożenie ze strony uchodźców. I to w ujęciu humorystycznym. Zdziwienie wynikało z treści notki, która oparta jest o założenie, że muzułmanie współżyją płciowo z kozami. Kim był moderator S24 wyróżniający tekst zawierający tak prymitywny humor? Być może jego decyzja wynikała z przekonania, że tak chamskie słowa spotęgują emocje, nabiją klikalność, a w końcu przełożą się na wpływy z reklam. Być może była inna przyczyna.

Pora na małą analogię, dla tych co uważają, że można używać humorystycznie aluzji do koziej zoofilii muzułmanów i nie ma w tym nic złego. Niech ci, co nie widzą w takich sformułowaniach nic zdrożnego, wyobrażą sobie, że znajdują się na spotkaniu (towarzyskim, biznesowym albo jeszcze innym) w międzynarodowym gronie, i ktoś opowiada dowcip. Dla rozluźnienia atmosfery:

P: Jak poznać, że jakiś Polak włamał się do twojego mieszkania?
O: Śmieci wyjedzone i suka zapłodniona
.

I jak wam się podoba zoofilistyczny humor? Czy nie zrobiłoby się wam głupio? Bo ja czułbym się co najmniej nieswojo. Jeśli jeszcze nie opuściliście spotkania, to może uda wam się usłyszeć kolejny dowcip - z tamtego oprócz was wszyscy się śmiali:

Trwa audiencja u Jana Pawła II. Jeden z amerykańskich turystów dla rozluźnienia sztywnego nastroju zagaja:
- Czy wasza świątobliwość słyszał najnowszy kawal o Polakach?
- Ależ synu! Wiedz, że ja też jestem Polakiem.
- Nic nie szkodzi, powtórzę dwa razy!

Niby też humor...

letni
O mnie letni

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka